NÅGRA AV VÅRA NÖJDA KUNDER OM POSTPAC

Henrik Haagen, serieentreprenör och trogen kund hos Postpac

Som serieentreprenör inom e-commerce och grundare av de 3 snabbväxande företagen Tvins.com, Boozt.com och Sjoppi.com har jag alltid haft 100% fokus på bolagens tillväxt.

Alla som har grundat ett bolag vet att det är tufft i starten med mängden beslut och saker som måste fixas. Samtidigt så måste logistiken fungera från första stund! För mig har det varit en stor trygghet att alltid ha haft Postpac som logistikpartner i mina projekt!

När jag vet att Postpac sköter allt kring logistiken har mina företag kunnat växa med en fungerande och skalbar logistik utan att jag behöver lägga tid eller låsa upp resurser kring det. Postpac kan verkligen e-handelslogistik och vet vad jag som entreprenör behöver.

Som serieentreprenör inom e-commerce och grundare av de 3 snabbväxande företagen Tvins.com, Boozt.com och Sjoppi.com har jag alltid haft 100% fokus på bolagens tillväxt.

Alla som har grundat ett bolag vet att det är tufft i starten med mängden beslut och saker som måste fixas. Samtidigt så måste logistiken fungera från första stund! För mig har det varit en stor trygghet att alltid ha haft Postpac som logistikpartner i mina projekt!

När jag vet att Postpac sköter allt kring logistiken har mina företag kunnat växa med en fungerande och skalbar logistik utan att jag behöver lägga tid eller låsa upp resurser kring det. Postpac kan verkligen e-handelslogistik och vet vad jag som entreprenör behöver.

Henrik Haagen

Henrik Haagen

E-HANDELSENTREPRENÖR
E-HANDELSENTREPRENÖR

När vi använder produkterbjudanden i lojalitetsprogram eller i VIP-webbshoppar så måste vi veta att logistiken alltid fungerar till 100%. Vår grundidé är att bygga lojalitet, och vi har därför inte utrymme för en enda missnöjd kund. Allt måste flyta – alltid!

När vi använder produkterbjudanden i lojalitetsprogram eller i VIP-webbshoppar så måste vi veta att logistiken alltid fungerar till 100%. Vår grundidé är att bygga lojalitet, och vi har därför inte utrymme för en enda missnöjd kund. Allt måste flyta – alltid!

Sofie Laupa

Sofie Laupa

E-HANDELSENTREPRENÖR
E-HANDELSENTREPRENÖR
Sofie Laupa